Wednesday 26 August 2015

Kembali

Kembali ke dunia penulisan blog yang sudah lama aku tinggalkan adalah sesuatu di luar jangkaan. Aku tak pernah terfikir aku akan "Create" blog aku sekali lagi setelah aku tekan "Delete" blog pada tahun yang aku sendiri dah tak ingat. Aku tak dah ingat so jangan paksa aku ingat . Aku just boleh cakap mybe dalam tahun 2012, hurmmm...agaknya lah kot , aku main agak ja.

Serius sebelum ni aku memang tak terfikir akan kembali menulis di dunia penulisan blog tapi entah la semenjak dua menjak ni sangap nak menulis membuak-buak dalam diri. Bukan untuk meraih populariti atau pun followers sebab blog aku dulu pun  tak sampai 20 orang pun followers so nak jadikan itu salah satu sebab aku kembali adalah tak relevan langsung ok, aku kembali ni pun semua atas dasar suka-suka atau senang aku cakap untuk lepaskan gian menulis. Ini jiwa aku, ini minat aku ! Blog aku tak dikenali , atau orang cakap syok sendiri , i don't care about that , yang aku tahu aku dah kembali. Harap-harap kali ni  aku mampu buatkan blog aku ni bertahan lama dan tak  menjadi tempat pembiakan sarang labah-labah lagi . Penuh  dengan sawang lastly terpaksa hapuskan terus blog sebab otak dah jammed.

SEKIAN.

No comments:

Post a Comment